טוקר מברר • המצרים רוצים לתבוע את ישראל על עשרת המכות

    חיים הופמן | צילום: ויקיפדיה 3 Comment on טוקר מברר • המצרים רוצים לתבוע את ישראל על עשרת המכות
    13:12
    02.05.24
    צבי טסלר No Comments on הגל נמשך: גם שטראוס מודיעה על העלאת מחירים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום בתכנית זמן אוויר עם מנחם טוקר שוחחו בשידור חי עם שגרירות מצרים בישראל לאחר הטור שפורסם אתמול בעיתונות המצרית הקורא למצרים לתבוע את ישראל על המכות בזמן יציאת מצרים.

    "אנו דורשים לקבל פיצוי על המכות שחטפנו כתוצאה מקללת אבותיהם של היהודים על אבותינו, ששילמו את מחיר הטעויות של השליט המצרי דאז, פרעה, על לא עוול בכפם. מה שכתוב בתורה מוכיח כי פרעה היה זה ששעבד את בני ישראל, ולא העם המצרי. עם זאת, אנחנו אלו שנענשו במכת ארבה שלא השאיר מאחוריו דבר; את המכה בה כל מי הנילוס הפכו לדם, ואף אחד לא יכול היה לשתות מהם זמן ממושך; את מכת האפילה שהפכה את העולם לחשוך ימים ולילות; את מכת הצפרדעים; ואת המכה בה מתו כל בכורי מצרים ועוד" כתב העיתונאי אחמד אל-ג'מאל בעיתון "אל יום אל סאבי" המצרי.

    בנוסף הוא גייס את הרכוש הרב שלקחו בני ישראל ביציאתם ממצריים לשלל טענותיו: "אנו דורשים תמורה לכל הזהב, הכסף, הנחושת, האבנים היקרות, הבדים, העורות, הקרשים, בשר הבהמות, הצמר וכל שאר החומרים שאזכיר בהמשך, בהתבסס על ציטוטים מהתורה. אלו משאבים שאין ברשותם של נוודי מדבר, אלא אם כן הם לקחו אותם לפני שיצאו ממצרים" סיכם העיתונאי.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      טוקר א-י-ן כמוך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!